08/07/2019

Un total de 44 estudiants de grau i 39 de màster reben els premis extraordinaris 2017-18

Un acte reuneix els millors estudiants de cada promoció amb la conferència de la lletrada del Consell de Garanties Estatutàries de Catalunya, Glòria Jordà

Glòria Jordà, lletrada del Consell de Garanties Estatutàries de Catalunya, durant la seva conferència al lliurament de premis extraordinaris de grau i màster.

Els millors estudiants de les promocions de grau i de màster han estat reconeguts amb els premis extraordinaris de final d’estudis 2017-18 que atorga la URV per reconèixer els millors expedients acadèmics. En total, s’han distingit 44 estudiants de grau i 39 de màster en un acte que es va fer divendres 5 de juliol a l’Aula Magna del campus Catalunya.

L’esdeveniment va comptar amb la conferència “Ichigo-ichie: cada moment és irrepetible”, a càrrec de Glòria Jordà Múgica. Va ser també una de les persones premiades en el mateix acte després d’haver cursat el màster en Estudis Avançats en Administració i Dret Públic. Des de 2016 és lletrada del Consell de Garanties Estatutàries de Catalunya, la institució de la Generalitat que vetlla per l’adequació de les normes amb rang de llei del Govern i el Parlament a l’Estatut i a la Constitució. Jordà va graduar-se en Dret per la URV l’any 2011 i durant els primers anys de la seva carrera professional va ser advocada associada del despatx d’advocats J&A Garrigues.

Jordà va abordar l’adaptació de la universitat als canvis, afirmant que “la formació continuada és la resposta davant les noves situacions”. Destaca de la URV que l’estudiant és “el protagonista del seu propi aprenentatge”, així com el fet que li proporcionés els fonaments del coneixement sobre els quals ha pogut construir la seva trajectòria professional i treballar l’esperit crític. Fruit de la seva experiència, Jordà va recomanar als premiats arriscar-se, no tenir por de cometre errors, no aturar-se, formar-se, i dedicar-se laboralment a allò que els agradi.

Un dels estudiants premiats.

L’acte va comptar amb la presència de familiars i amics dels distingits, que van rebre els premis de mans de la rectora, María José Figueras; el vicerector de Programació Acadèmica i Docència, Domènec Puig; el president del Consell Social, Joan Pedrerol, i la vicerectora d’Estudiants i Ocupabilitat, Maria Bonet.

Els estudiants de grau i màster que han rebut els premis extraordinaris.

Els premiats han cursat els seus estudis a la Facultat de Química, la Facultat de Lletres, la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut, la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia, la Facultat de Ciències Jurídiques, la Facultat d’Economia i Empresa, l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria, l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura, l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Química, la Facultat d’Enologia, la Facultat d’Infermeria, la Facultat de Turisme i Geografia, el Centre d’Estudis Superiors de l’Aviació (centre adscrit de la URV) i l’Escola universitària de la Salut i l’Esport (centre adscrit de la URV).