13/04/2016

645 persones visiten la Universitat, en la segona Jornada de Portes Obertes

Facultats, escoles tècniques superiors i campus han obert de nou les portes als estudiants, a les famílies i al professorat de secundària el dimecres 13 d'abril, i han pogut conèixer de prop la Universitat en la perspectiva del curs 2016-17. Després de les sessions informatives, els participants han recorregut les aules, biblioteques, laboratoris i serveis

En la segona Jornada de Portes Obertes han participat 645 estudiants de secundària. Els centres que han rebut més persones han estat les facultats de Ciències de l’Educació i Psicologia, de Lletres, de Química; les escoles Tècnica Superior d’Enginyeria i Tècnica Superior d’Enginyeria Química i la Facultat de Ciències Jurídiques. A la primera Jornada, el dia 30 de març, també van participar més de 600 persones.

La URV s’organitza en dotze centres ubicats a set campus: a Tarragona, Reus, Tortosa, Vila-seca i El Vendrell. Els participants en la Jornada s’han informat de primera mà de l’àmplia oferta acadèmica prevista per al curs 2016-17, han pogut parlar amb el professorat que l’imparteix i visitar les instal·lacions i els serveis de què disposa la URV.

La URV impartirà el curs vinent un total de 47 titulacions de grau, de les quals 7 són titulacions dobles, dels àmbits de les arquitectures i enginyeries, arts i humanitats, ciències, ciències de la salut i ciències socials i jurídiques.  A la Universitat es potencien els grups reduïts d’alumnes per a una docència de qualitat, i una concepció pràctica i participativa de l’aprenentatge.

jornportesobertes167

A la Jornada s’han fet sessions informatives generals, sobre els plans d’estudi dels diferents ensenyaments i les sortides professionals, i els assistents han plantejat qüestions relacionades amb el procés d’elecció acadèmica que han de fer els futurs estudiants universitaris, per aclarir dubtes. A continuació s’ha fet un recorregut per les diferents dependències dels centres i campus.

A les tres jornades de portes obertes previstes (les celebrades, el 30 de març i el 13 d’abril) i la propera, per dissabte 7 de maig, s’organitzen sessions en horari diferent, per facilitar la visita a més d’un centre o campus. L’última jornada es fa en dissabte per facilitar l’assistència de pares i mares a les sessions. En el curs passat, van visitar la UnIversitat 2.000 estudiants de secundària i més de 1.600 pares i mares.

Més informació:

Jornades de Portes Obertes 2016