13/07/2021

Celebrat l’acte de cloenda del màster en Tècniques Cromatogràfiques Aplicades 2020-2021

L'investigador i Alumni del màster, Enrique Cequier, va fer una conferència sobre l'impacte del màster al món professional

Antoni Roig, coordinador del màster en Tècniques Cromatogràfiques Aplicades a la Universitat Jaume I, va inaugurar l’acte i tot seguit va donar la paraula a la coordinadora de la URV, la professora Rosa M. Marcé, que va presentar el conferenciant Enrique Cequier, Investigador de la Universitat de Lleida i antic alumne del màster de la primera promoció. Ell va impartir la conferència “Impacte del màster al món professional: una experiència personal”.

En acabar la ponència els 21 estudiants del màster van rebre un diploma i un obsequi de la Facultat de Química de mans dels coordinadors del màster. Tot seguit, la coordinadora de la Universitat de Girona, Enriqueta Anticó, va fer una valoració del màster i va tenir unes paraules d’agraïment per a tots els participants, amb especial menció a les empreses i centres de recerca que acullen els estudiants per a la realització del Treball de Fi de Màster. Finalment Antoni Roig va tancar l’acte.

Els tres coordinadors del màster: Rosa Maria Marcé (URV), Antoni Roig (UJI) i Enriqueta Anticó (UdG).

El màster és interuniversitari i s’imparteix conjuntament amb la Universitat Jaume I de Castelló (UJI) i la Universitat de Girona (UdG). El present curs 2020-21 s’ha impartit la 13a edició com a màster oficial.