04/07/2022

Celebrat l’acte de cloenda del màster en Tècniques Cromatogràfiques Aplicades 2021-2022

El màster és interuniversitari i s’imparteix conjuntament amb la Universitat Jaume I de Castelló i la Universitat de Girona. El present curs 2021-22 s’ha impartit la 15a edició com a màster oficial

L’acte de cloenda va tenir lloc el dia 30 de juny a les 16 h a la Sala de Graus de la Facultat de Química i va ser inaugurat per la vicerectora de Recerca de la URV, Marina Galià. A la mesa presidencial també hi havien el vicedegà de la Facultat de Química, Joan Carvajal, la coordinadora del màster de la Universitat Rovira i Virgili, Rosa Maria Marcé, la coordinadora del màster de la Universitat de Girona, Enriqueta Anticó i el representant del màster per part de la Universitat Jaume I, Juan Vicente Sancho.

Sancho va presentar el conferenciant Oscar Yanes, professor de la URV i coordinador científic de la Plataforma de metabolòmica CIBERDEM-URV-IISPV. Ell va impartir la conferència “La Metabolòmica com a tecnologia multidisciplinar per entendre sistemes biològics”.

Un moment de la conferencia impartida per Oscar Yanes.

En acabar la ponència els estudiants del màster van rebre un diploma i un obsequi de la Facultat de Química de mans dels membres de la mesa. Tot seguit, la coordinadora de la Universitat de Girona, Enriqueta Anticó, va fer una valoració del màster i va tenir unes paraules d’agraïment per a tots els participants, amb especial menció a les empreses i centres de recerca que acullen els estudiants per a la realització del Treball de Fi de Màster.

D’esquerra a dreta: Enriqueta Anticó (UdG), Rosa Mª Marcé (URV), Marina Galià (vicerectora de Recerca de la URV), Joan Carvajal (vicedegà de la Facultat de Química) i Juan Vicente Sancho (UJI).