23/06/2022

Clou el màster en Nutrició i Metabolisme amb una conferència sobre el paper dels coproductes i subproductes vegetals en la indústria alimentària

El màster interuniversitari s'organitza conjuntament amb la Universitat de Barcelona

L’acte de cloenda del màster interuniversitari en Nutrició i Metabolisme del curs 2021-2022 va tenir lloc el dia 20 de juny a les 17 h al Paranimf de la URV. La conferència inaugural “Valorización de coproductos y subproductos vegetales a través del desarrollo de nuevos productos” va anar a càrrec d’Ingrid Aguiló Aguayo, investigadora Ramón y Cajal del Grup de Recerca en Fruites i Hortalisses Processades, Fruitcentre, IRTA, Lleida. El màster s’organitza conjuntament entre la URV i la Universitat de Barcelona amb la col·laboració de la Universitat de les Illes Balears.

La degana de la Facultat de Química, Yolanda Cesteros, va inaugurar l’acte i tot seguit va cedir la paraula a la coordinadora del màster de la URV, Anna Arola, qui va presentar a la conferenciant.

Un moment de la intervenció de la conferenciant Ingrid Aguiló, investigadora de l’IRTA.

Els alumnes van rebre un diploma de mans d’Anna Arola i de José Antonio Fernández, coordinador del màster de la UB, i un obsequi de mans de la degana de la Facultat.

Aquest màster interuniversitari ha tingut aquest curs acadèmic 2021-2022 un total de 70 alumnes matriculats, dels quals un 47% prové de fora de l’Estat espanyol, essent, per tant, un ensenyament altament internacionalitzat.

Un moment de l’acte de cloenda del Màster en Nutrició i Metabolisme 2021-22.