30/07/2022

Clou el màster en Síntesi, Catàlisi i Disseny Molecular del curs 2021-2022

Daniel Curulla, padrí de la promoció i representant de l’empresa TotalEnergies, va pronunciar una conferència sobre el paper dels futurs científics i tecnòlegs en les amenaces que planteja el canvi climàtic

La cloenda del màster en Síntesi, Catàlisi i Disseny Molecular va tenir lloc el 29 de juliol a les 17 h a la Sala de Graus de la Facultat de Química. L’acte va ser l’escenari per a la graduació dels 12 estudiants del màster, que aquest curs ha completat la novena edició.

Imatge dels membres de la mesa durant l’acte de cloenda del màster.

La cloenda va ser presidida per la vicerectora de Recerca, Marina Galià,  acompanyada en la mesa pel vicedegà de la Facultat de Química, Joan Carvajal, el coordinador del màster a la URV, Josep Manel Ricart i el Dr. Daniel Curulla, que és Senior Scientist a TotalEnergies (Bèlgica), i que va fer la conferència de la cloenda, que duia per títol “The role of future scientists and thecnologists in solving climate change threats”. Tot seguit els membres de la taula van lliurar un diploma i un obsequi als estudiants i posteriorment un representant d’aquell col·lectiu, David Domingo, va fer un parlament en nom dels seus companys del màster.

Un moment de la intervenció del conferenciant, Daniel Curulla.

El màster en Síntesi, Catàlisi i Disseny Molecular és un ensenyament conjunt entre la Universitat Rovira i Virgili i l’Institut Català d’Investigació Química (ICIQ). Ofereix formació científica que inclou nous mètodes de síntesi, desenvolupament de catalitzadors, disseny computacional i gestió de processos químics respectuosos amb el Medi Ambient. Aquest màster s’imparteix íntegrament en anglès.

Els estudiants assistents a la cloenda van rebre un diploma i un obsequi.

El representant dels estudiants, Daniel Domingo, fent el parlament.

Una imatge dels assistents a l’acte.