02/02/2021

Col·lectiu investigador, de doctorat i de direcció de tesis participen en el Seminari Interuniversitari d’Investigació en Tecnologia Educativa

S’hi han presentat 37 treballs de recerca i hi han participat un centenar de persones. El Doctorat en Tecnologia Educativa que coordina la URV és interuniversitari i hi participen les universitats de Lleida, de les Illes Balears i de Múrcia

Una imatge del seminari, que aquest any i per primera vegada s'ha celebrat en línia.

El SiiTE (Seminario Interuniversitario de la Investigación en Tecnologia Educativa) té lloc cada any en una de les universitats que participen en aquest programa: URV, UdL, UIB i UM. Aquesta darrera edició l’ha acollit la URV, tot i que per la situació actual s’ha organitzat en línia. L’objectiu d’aquesta trobada, en la que participen investigadores i investigadors experts en el tema, estudiants de doctorat i responsables de la direcció de tesis, és que es comparteixin les recerques que es fan en aquest àmbit. Comissions d’experts valoren les recerques que es presenten, per millorar-les i enriquir-les.

En aquesta edició s’hi han presentat 37 treballs de recerca i 95 persones han seguit el seminari Durant la taula rodona les doctorandes i els doctorands van poder compartir experiències en una iniciativa que els és molt enriquidora ja que coincideixen en què durant el doctorant se senten perduts, han de fer un gran esforç i també una transformació personal, com van descriure alguns dels participants del SiiTE. “El doctorat és un aprenentatge de la matèria i de tu mateix” ha afirmat  la investigadora Anna Sánchez, professora de la Univesidad Isabel I de Castilla i membre del grup d’investigació ARGET. També s’ha parlat de la motivació dels estudiants a l’hora de realitzar la seva recerca. En aquest sentit l’investigador Jordi Cano, professor de la Universitat de Lleida, ha assegurat que el motor de la tesis “és la curiositat, que el que et mogui sigui aprendre” .

El seminari esdevé cada any una motivació per a totes aquelles persones que investiguen actualment sobre la Tecnologia Educativa.