31/01/2022

Comença la matrícula del 2n quadrimestre del Servei Lingüístic

Hi destaquen els cursos virtuals de Llenguatge Jurídic Català i de Preparació per al B2 First d’Anglès

El Servei Lingüístic de la URV obre aquest 1 de febrer la matrícula dels cursos del 2n quadrimestre, on destaca l’oferta virtual en llengua catalana (entre la qual un curs de llenguatge jurídic) i la novetat del curs per preparar l’examen de B2 First d’Anglès, a més dels cursos virtuals d’espanyol.

En català, la comunitat universitària pot inscriure’s en cursos virtuals d’A1, A2, B1, B2 i C1, que permeten obtenir el certificat oficial si se superen els exàmens finals, al juny. També és virtual el curs de llenguatge jurídic català, obert a persones externes a la Universitat, que ofereix la possibilitat d’acreditar coneixements d’aquest llenguatge d’especialitat.

En anglès, aquest quadrimestre s’ofereix com a novetat el curs virtual Preparació per a l’Examen B2 First (Cambridge English), adreçat a qui té coneixements de B2 però no n’ha assolit l’acreditació i vol preparar-se l’examen. El curs té una durada de 20 h.

D’altra banda, el 7 de febrer comença la matrícula dels cursos d’espanyol per a estrangers, també virtuals, dels nivells A1, A2, B1.1 i B1.2.