14/05/2018

Comença el període de matrícula de la Universitat d’Estiu, que es farà de l’1 de juny al 13 de juliol

En l'edició d'aquest 2018 s'ofereixen 24 activitats de diversos temes en 11 municipis

Una de les jornades d'edicions anteriors de la Universitat d'Estiu.

La matrícula per als cursos de la Universitat d’Estiu de la URV ha començat avui 14 de maig i estarà oberta fins a tres dies abans de cada jornada formativa. La 23ena edició de la Universitat d’Estiu tindrà lloc de l’1 de juny al 13 de juliol en diverses localitats de la demarcació de Tarragona.

En total s’ofereixen 24 jornades d’àmbits de coneixement molt diversos: educació, empresa, autoconeixement, robòtica, astronomia o història, entre d’altres. Cada sessió té una estructura diferent, normalment en forma de conferència, taula rodona o taller, amb l’objectiu de contribuir a la formació de les persones. L’oferta completa es pot consultar al llistat que apareix a la pàgina de la Universitat d’Estiu.

Les sessions es fan en onze municipis de la demarcació de Tarragona que formen part del Campus Extens: Amposta, Cambrils, l’Hospitalet de l’Infant, la Sénia, la Pobla de Mafumet, Móra d’Ebre, Reus, Salou, Santa Coloma de Queralt, Tortosa i Valls. Són coordinades per professorat de la URV i les persones que les imparteixen són personal de la URV i també extern.

La matrícula té un cost de 15 euros i es pot formalitzar per dues vies diferents: a través d’Internet, a la pàgina per formalitzar la matrícula, o de manera presencial al Servei d’Atenció a la Comunitat Universitària o a la secretaria acadèmica del Campus Terres de l’Ebre.

Tota la informació sobre la Universitat d’Estiu es trobar al seu lloc web.