15/01/2016

Convocat el V Concurs de disseny de la carpeta URV 2016-17

La cinquena edició del concurs per dissenyar la carpeta que fan servir tots els estudiants ja està en marxa. Hi poden participar totes les persones matriculades a la URV en aquest curs 2015-16, i el termini per presentar propostes és fins al 15 de febrer

Aquest és l'últim disseny guanyador de la carpeta URV, obra de Marta Olivas, que porten en aquest curs els estudiants.

Al Concurs es poden presentar les persones matriculades en estudis de grau, llicenciatura, diplomatura, màster oficial o doctorat de la URV durant aquest curs 2015-16.

Les propostes, que es poden presentar individualment o en equip, han de ser originals i inèdites; s’han d’ajustar a les condicions de producció i als objectius de comunicació i d’imatge institucional de la URV, i han de respectar els valors que la Universitat té com a referents, és a dir, la solidaritat, la cooperació, la sostenibilitat, l’equitat de gènere i el respecte a les persones.

Cada persona o equip només pot aportar un disseny, i el termini per fer-ho és dilluns, 15 de febrer a les 13,30 h. al Registre General de la URV (c/ De l’Escorxador, s/n, 43003 Tarragona) o als registres auxiliars.

Banner V Concurs Carpetes

D’acord amb el criteri del jurat, les sis propostes finalistes es publicaran al web institucional a partir de l’1 de març. i el disseny guanyador es decidirà per votació electrònica. Pot participar en la votació tot l’estudiantat de la URV matriculat en aquest curs 2015-16. Les votacions es duran a terme entre l’1 i l’11 de març, i la proposta guanyadora es farà pública el dia 15 del mateix mes.

La persona o equip guanyadors serà premiat amb 600 euros, i el disseny s’utilitzarà per a la producció de la carpeta, que serà distribuïda a tota la URV durant el curs 2016-17, amb el nom i els cognoms de la persona/ equip guanyadors i la condició de primer premi del concurs. Les persones finalistes rebran un val de regal per un import de 150 euros amb productes de la Botiga URV. El lliurament de premis tindrà lloc en un acte públic.

Durant les edicions anteriors, el concurs ha registrat ha força participació, tant de concursants com de votants en línia de les millors propostes.

Més informació:
Bases