25/05/2021

El Centre de Transferència de Tecnologia i Innovació renova l’acreditació de gestió de la qualitat

Aquesta certificació aporta un valor afegit a la gestió dels projectes de transferència de tecnologia i innovació i permet consolidar la imatge empresarial del CTTi, així com la seva competitivitat entre les entitats i empreses dels sectors productius en l'àmbit nacional i internacional

CTTI URV

El Centre de Transferència de Tecnologia i Innovació (CTTi) de la Fundació URV (FURV) supera sense desviacions l’auditoria de manteniment del Sistema de Gestió de la Qualitat segons la norma ISO 9001:2015. Ha renovat l’acreditació en la norma UNE-EN-ISO 9001:2015 de Gestió de la Qualitat. Aquesta certificació aporta un valor afegit a la gestió dels projectes de transferència de tecnologia i innovació i permet consolidar la imatge empresarial del CTTi, així com la seva competitivitat entre les entitats i empreses dels sectors productius en l’àmbit nacional i internacional.

L’auditora ha destacat l’adaptació del CTTi a la situació de pandèmia causada per la Covid-19, així com el sistema d’indicadors de qualitat implantat que permet una gestió acurada del sistema.

El CTTi, consolidat com a Unitat de Valorització i Comercialització de la URV (UV-URV) des de l’any 2010, es posiciona com la columna vertebral de promoció i gestió de la innovació i de la transferència del coneixement de la URV. La UV-URV dona suport al col·lectiu investigador a l’hora d’aportar valor i transferir el coneixement generat a la URV a les empreses i institucions del territori, contribuint a mantenir els vincles entre la URV i la societat.

Les activitats prioritàries de la UV-URV són: l’assessorament als investigadors en l’elaboració de contractes de R+D+i i contractes d’assessorament i assistència tècnica; la gestió d’ajuts, premis i donacions; el seguiment i vigilància de l’activitat d’R+D+i; la sensibilització de la comunitat universitària per tal de fomentar la protecció de les tecnologies; la gestió de la cartera de patents i registres de la URV; i la creació d’empreses derivades per a l’explotació directa de les patents i coneixements universitaris per part del col·lectiu investigador o estudiants.