11/10/2021

El director de la Policia Científica dels Mossos d’Esquadra visita el màster en Genètica, Física i Química Forense

Els estudiants van rebre la visita en l'assignatura d'Introducció a les Ciències Forenses

El director de la Divisió de la Policia Científica del Cos de Mossos d’Esquadra, l’intendent Miquel Àngel Garcia, va ser el divendres 8 d’octubre a les aules del màster en Genètica, Física i Química Forense en l’assignatura d’Introducció a les Ciències Forenses.

En la seva xerrada, que va servir com a punt de partida de l’assignatura, va explicar com funciona i s’organitza la policia científica i com enfoca el futur d’aquesta especialitat. Va oferir als estudiants del màster la seva particular visió de com ha de ser una policia capdavantera.