29/04/2019

El Mercat de Projectes Socials del proper 8 de maig afavorirà el contacte entre entitats i estudiants

Els estudiants podran fer els Treballs de Fi de Grau i de Màster responent a les necessitats reals de 16 entitats socials del territori

5è Mercat de Projectes Socials URV.

El proper dimecres 8 de maig se celebrarà la sisena edició del Mercat de Projectes Socials de la URV, una iniciativa del Programa d’Aprenentatge Servei per facilitar el contacte entre estudiants i professorat amb les entitats del territori i conèixer les seves necessitats. D’aquí en sortiran les propostes de projecte per a Treballs de Fi de Grau i de Màster, així com també d’altres assignatures, de l’àmbit social, cultural o ambiental.

Així, des de les 16 h fins a les 19 h, les 16 entitats participants exposaran les seves propostes de projectes als estudiants al campus Catalunya. El mercat començarà a la sala de Graus, on es farà l’acollida als estudiants, i a continuació es desenvoluparan dues activitats en paral·lel entre les 16:45 i les 18:45 h. A la sala de Juntes les diferents entitats exposaran els projectes i a la sala de Graus es farà una sessió exclusiva per a l’estudiantat que ha fet el seu Treball de Fi de Grau i de Fi de Màster de l’Aprenentatge Servei durant el curs 2018-19. De les 18:45 a les 19 h es farà la clausura a la sala de Graus.

Les 16 entitats que seran presents al 6è Mercat de Projectes Socials són: Associació Intercomarcal de Consumidors i Usuaris de Catalunya; Associació Mediambiental La Sínia; Associació Quilòmetre Zero; Centre de Noves Oportunitats; Cooperativa de Falset-Marçà; Esplai Blanquerna; Fòrum de Tarragona per la Memòria; Fundació Pere Mata; Gent Gran Activa; GEPEC- Grup d’Estudi i Protecció dels Ecosistemes Catalans; Jove Cambra Internacional de Tarragona; La Conca Terra d’Acollida; L’Olivera Cooperativa; Mare-Terra Fundació Mediterrània; Street Child España i Taller Baix Camp.

Tota la informació i el programa complet del Mercat de Projectes Socials del proper 8 de maig es pot trobar al web del Programa Aprenentatge Servei.