12/09/2017

Antoni Carreras de la URV ha rebut la distinció Jaume Vicens Vives 2017

El professor la va recollir en l'acte d'inauguració de curs del sistema universitari català el divendres, 8 de setembre

Antoni Carreras al mig de la foto, després de rebre la distinció.

El professor Antoni Carreras Casanovas va rebre la medalla de la distinció de mans del conseller d’Empresa i Coneixement de la Generalitat, Santi Vila, durant la inauguració oficial del curs acadèmic 2017-2018 del sistema universitari català, que va tenir lloc el dia 8 de setembre a la sala del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona, organitzat per la UOC. Antoni Carreras, de l’àrea de Dret Constitucional del Departament de Dret Públic, va ser mereixedor d’aquest premi a la qualitat docent universitària en la modalitat individual, d’entre les diferents propostes fetes pels consells socials de les universitats públiques i privades. El projecte premiat és “Metodologia docent per estimular l’interès per una matèria amb la complicitat de la societat”.