08/10/2021

El professor David Rebollo ha traspassat

Era investigador del Departament d'Enginyeria Informàtica i Matemàtiques i membre del grup de recerca CRISES

David Rebollo Monedero ha traspassat aquest 6 d’octubre. Era professor del Departament d’Enginyeria Informàtica i Matemàtiques, investigador del grup de recerca CRISES i docent als graus d’Enginyeria Informàtica i de Tècniques de Desenvolupament d’Aplicacions Web i Mòbils.

La trajectòria professional de David Rebollo Monedero va abastar diversos camps, des de la teoria de la informació i l’aprenentatge automàtic fins a l’optimització i les tecnologies de privadesa, tant des de la vessant teòrica com pràctica. Va arribar a la URV l’any 2019 després de doctorar-se per la Universitat de Stanford, considerada una de les millors dels Estats Units, ser investigador postdoctoral a la Universitat Politècnica de Catalunya, i responsable d’i+D en tecnologies de privadesa a l’empresa tecnològica Mobile Payments & Loyalty.

Els companys del Departament el consideraven una persona brillant i en destaquen la capacitat intel·lectual i de treball, el tracte afable i el caràcter jovial.

L’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria, el Departament d’Enginyeria Informàtica i Matemàtiques i tota la Universitat Rovira i Virgili s’uneixen al dolor de la seva família i amics.