05/09/2016

El professor Esteve Bosch, nou secretari general de la URV

El catedràtic de Dret Civil Esteve Bosch s'ha incorporat al Consell de Direcció de la URV en qualitat de secretari general de la Universitat, des de l'1 de setembre. Substitueix en el càrrec el professor de Filosofia del Dret Mario Ruiz. El rector Josep Anton Ferré ha agraït a Esteve Bosch la seva disponibilitat i a Mario Ruiz, la tasca realitzada

El nou secretari general de la URV, Esteve Bosch.

El nou secretari general és catedràtic de Dret Civil del Departament de Dret Privat, Processal i Financer, i el rector Josep Anton Ferré li ha agraït la seva disponibilitat en acceptar el càrrec, substituïnt Mario Ruiz.

El professor de Filosofia del Dret Mario Ruiz ha estat durant dos anys llargs al front de la secretaria general de la Universitat, des de les eleccions de maig de 2014 en què es va renovar el Consell de Direcció de la URV. El rector li ha agraït la col·laboració prestada, la seva dedicació i el seu compromís, i ara continuarà treballant per la URV en altres projectes del seu àmbit acadèmic. Ambdós fan la docència a la Facultat de Ciències Jurídiques.

Mario Ruiz, exsecretari general de la URV
Fins ara, el professor Mario Ruiz ha estat el secretari general de la URV.

La Secretaria General és l’òrgan encarregat de protegir, custodiar i expedir els documents i els certificats dels òrgans generals de govern, llevat del Consell Social. A més, difon els acords dels òrgans de govern i és la responsable de la gestió dels convenis institucionals, de la gestió documental i de l’Arxiu i de la redacció de la memòria anual de la Universitat.