12/01/2023

El professor Santiago Castellà és el nou subdelegat del Govern de l’Estat a Tarragona

És professor de l’Àrea de Dret Internacional Públic i Relacions Internacionals del Departament de Dret Públic

Santiago Castellà, professor del Departament de Dret Públic de la URV.

Santiago Castellà Surribas ha estat nomenat subdelegat del govern de l’Estat a la demarcació de Tarragona. Castellà és professor de Dret Internacional Públic i Relacions Internacionals del Departament de Dret Públic de la Universitat Rovira i Virgili, de la que va ser degà de la Facultat de Ciències Jurídiques entre 2003 i 2006 i vicerector de Relacions Externes entre 2006 i 2010.

És llicenciat en Dret per la Universitat de Barcelona, llicenciat en Ciències Polítiques per la Universitat Nacional d’Educació a Distància i Màster en Seguretat, Pau i Defensa per l’Institut Universitari General Gutiérrez Mellado. Doctor en Dret Internacional Públic per la Universitat de Barcelona, durant 30 anys ha estat professor del Departament de Dret Públic de la URV, on ha impartit assignatures de dret internacional, dret europeu, Drets Humans i cooperació internacional.

Ha estat degà de la Facultat de Ciències Jurídiques, vicerrector de Relacions Externes i Internacionals, director del Màster de Dret Ambiental, del Màster en Gestió Global de la Immigració, del Màster en Cooperació internacional al Desenvolupament i actualment del Màster en Justícia Penal Internacional.