17/11/2020

El programa Ones de ciència de Ràdio Cambrils guanya el Premi de Comunicació Local al millor espai radiofònic de 2020

La professora de la Facultat de Química, Núria Ruiz, codirigeix i copresenta aquest programa de divulgació científica en la seva segona temporada

Maria Ferrer, Lydia Gil i Núria Ruiz, professora de la Facultat de Química, copresenten Ones de ciència.

El programa ‘Ones de ciència’ de Ràdio Cambrils ha estat guardonat com a millor espai radiofònic de 2020 en la categoria de continguts audiovisuals pels Premis de Comunicació Local 2020 de la Xarxa Audiovisual Local que es van lliurar el passat dimecres 11 de novembre. ‘Ones de Ciència’ és un programa de divulgació científica que impulsa l’Associació de Divulgació Científica del Camp de Tarragona, que en aquesta segona temporada està presentat i dirigit per Lydia Gil, Núria Ruiz, professora de la Facultat de Química, i Maria Ferrer, tres divulgadores apassionades per la ciència i per la transmissió del coneixement científic. La primera temporada va comptar també amb la direcció i presentació de Katia Rintjema.

El programa s’emet dimecres a les 18 h de la tarda de manera quinzenal i compta amb un convidat o convidada de les comarques tarragonines que visita els estudis de Ràdio Cambrils per explicar en què consisteix la seva recerca científica. Aquest espai també vol reivindicar i visibilitzar el paper de la dona en la ciència. Tots els programes emesos d’Ones de ciència es poden recuperar en format podcast al  web de Ràdio Cambrils.