30/05/2018

El Summer Camp 2018 de la URV, obert a tothom

El Campus d'Estiu de la URV per a nens i nenes de 3 a 12 anys ja està a punt, del 23 de juny al 27 de juliol. La inscripció està oberta a tothom fins al dia 5 de juny

L’11a edició del URV Summer Camp s’adreça a les famílies del personal de la URV, però també està obert a tothom. És per a nens i nenes de 3 a 12 anys, es fa del 25 de juny al 27 de juliol i els monitors són estudiants de la URV. Vol ser un servei per a la comunitat més propera i l’objectiu és transmetre els valors i coneixements de la pròpia Universitat, per oferir una millora en la formació integral dels participants. Els espais on es desenvolupa el campus són: el pavelló esportiu universitari de Sescelades, a diferents aules de la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia i l’Escola de Pràctiques.

Els inscrits han d’escollir una de les 4 modalitats:

1. Summer Camp for kids: nascuts del 2012 al 2014. Continguts: el joc, valors educatius, tallers d’emocions, contes i aventures, tallers manuals,informàtica, cançoner, balls tradicionals, iniciació a l’esport, piscina petita…
  2. Sport Summer Camp: nascuts del 2011 al 2006. Continguts: piscina de dilluns a dijous, pràctica de diferents esports, coneixement de les regles i normatives pròpies de cada esport.
  3. Dance Summer Camp: nascuts del 2011 al 2006. Continguts: dansa, ball, expressió corporal, música, coreografies, instruments.
  4. Creative Summer Camp: nascuts del 2011 al 2006. Continguts: tallers creatius, dibuix, pintura, tecnologia, informàtica, taller de fotografia. Totes les modalitats tindran una introducció al vocabulari específic en anglès.

Enguany en aquesta última modalitat, el Creative Summer Camp, destaca com a novetat el taller de fotografia, que es fa a l’Hemeroteca de Tarragona amb el patrocini de la Fundació Catalunya La Pedrera. Cada setmana hi haurà un centre d’interès comú, que finalitzarà amb el Big Game. Seran els estudis de grau de la Universitat Rovira i Virgili, i cada setmana es descobrirà un àmbit: Arts i Humanitats, Ciències de la Salut, Ciències Socials i Jurídiques, Arquitectura i Enginyeries, i Ciències.

Activitats extres i sortides des del Campus

Excepte per als més petits com a activitats extraordinàries s’organitzen les Festes de l’Aigua, les Miniolimpíades, Karaoke i festivals i gincanes. Hi ha programades diferents sortides: excursió al Pont del Diable, sortida per la Part Alta de Tarragona, descoberta del campus Sescelades, amb jocs a l’exterior i contacontes al CRAI, i sortida a la Platja del Miracle.

Al Campus la inscripció és per setmanes, hi ha servei d’acollida i servei de menjador.

Més informació:

URV Summer Camp 2018