23/04/2021

Els CRAI de la Universitat s’engalanen per a la Diada de Sant Jordi

Els Centres de Recursos per a l'Aprenentatge i la Investigació proposen, fins al 30 d'abril, un conjunt d'activitats presencials i virtuals per celebrar el Sant Jordi 2021

Llibres preparats per regalar al CRAI del campus Bellisens.

A tots els CRAI de la Universitat s’han preparat punts d’interès temàtics per la Diada de Sant Jordi, que els usuaris podran veure o visitar de forma virtual.

El CRAI del campus Catalunya ha preparat un punt d’interès dedicat a autores tarragonines. Dones del territori que fan literatura: novel·la, poesia, assaig, narrativa… i que en podeu consultar al fons bibliogràfic del CRAI.

El mateix han fet al CRAI del campus Terres de l’Ebre, on els usuaris trobaran un punt d’interès dedicat a escriptors i escriptores ebrencs.

Al campus Sescelades, han preparat un “Racó del Còmic” amb una selecció de novel·la gràfica. Hi trobareu des de clàssics com Tintín i els superherois de la Marvel, fins a manga i  novel·les de Marjane Satrapi o de Paco Roca.

Als CRAI del campus Bellisens, Vila-seca i del Baix Penedès també trobareu altres punts d’interès i activitats que podeu consultar en línia.

Punt d’interès de lectura al campus Terres de l’Ebre per Sant Jordi 2021.

Aprofitant la tornada a la presencialitat, a les instal·lacions del centres d’aprenentatge es podrà recollir el punt de llibre “Sant Jordi mata l’aranya”, que també podeu descarregar-vos. El poema del punt de llibre d’enguany, de Joan Maragall, ha estat escollit pel personal dels CRAI com una metàfora d’acabar amb la covid i deixar endarrere la pandèmia.

A més, els CRAI del campus Bellisens i del campus Terres de l’Ebre, els usuaris que facin un préstec rebran un llibre aleatori de regal. També s’anunciarà per Instagram els guanyadors dels premis EAL Challenge, de l’Espai d’Aprenentatge d’Idiomes.

Podeu consultar més informació d’activitats i propostes virtuals dels CRAI a l’espai web Sant Jordi 2021 al CRAI.