08/09/2021

Els cursos del Servei Lingüístic recuperen la presencialitat i mantenen una important oferta virtual

L'oferta del curs 2021-22 i la informació sobre la matrícula ja es pot consultar al web

El Servei Lingüístic de la URV ja ha publicat l’oferta de cursos 2021-22, que es caracteritza per la represa de la presencialitat i, al mateix temps, pel manteniment de l’aposta virtual. L’oferta completa i la informació sobre la matrícula ja es pot consultar al web del Servei Lingüístic.

En català, la novetat són els cursos d’A1 per a estudiants no catalans de primer de Medicina, Infermeria i Enologia, a qui s’ofereix una formació intensiva al setembre perquè puguin seguir les classes en català. A més dels cursos d’A1 a C2 per a tota la comunitat universitària (amb acreditació oficial final), també destaquen els específics per al PDI (tutories orals per impartir docència en català) i per al PAS (qualitat lingüística).

En idiomes, en el que serà el tercer any d’aplicació del Pla de Foment de Terceres Llengües, la novetat és el curs de preparació per al C1 Advanced. En anglès, l’oferta planteja tant la modalitat sempresencial com la virtual, mentre que en francès i italià s’opta directament per la semipresencial. Els cursos d’espanyol per a estrangers es mantenen en format virtual.

D’altra banda, convé recordar que els estudiants de grau que aprovin un curs de tercera llengua d’A2 a B2 poden sol·licitar un ajut de la Generalitat que cobreix el 95% del cost de la matrícula.