24/07/2023

Els estudiants de la Facultat d’Economia i Empresa celebren l’acte de graduació

Un total de 166 estudiants dels cinc graus i dobles graus de la FEE van participar en l’acte de graduació a l’auditori de la Fira de Reus

Els estudiants de la Facultat d’Economia i Empresa van celebrar l’acte de graduació el 2 de juliol a les 17.30h a l’auditori de la Fira de Reus. Va comptar amb la participació de 17 estudiants del doble grau d’Administració i Direcció d’Empreses i Dret, 29 estudiants del doble grau d’Administració i Direcció d’Empreses i Finances i Comptabilitat, 19 estudiants d’Economia, 25 estudiants de Finances i Comptabilitat i 76 estudiants d’Administració i Direcció d’Empreses.

El Col·legi d’Economistes de Catalunya, representat per Miquel Àngel Fuster, president del Col·legi a Tarragona va apadrinar les promocions que hi van participar. A l’acte també van assistir el degà de la Facultat, Antoni Terceño, la vicedegana, Victòria Sánchez, el secretari acadèmic del centre, Oscar Martínez, la coordinadora del grau d’Administració i Direcció d’Empreses i del doble grau d’Adminitració i Direcció d’Empreses i Dret, la professora María José Garbajosa, la coordinadora del grau de Finances i Comptabilitat i del doble grau d’Administració i Direcció d’Empreses i Finances i Comptabilitat, Carme Molina, el coordinador del grau d’Economia, Christian Durán, i la coordinadora del doble grau d’Administració i Direcció d’Empreses i Dret a la Facultat de Ciències Jurídiques, Aitana de la Varga.

En l’acte dos representants dels graus i dobles graus van fer un parlament i posteriorment, els estudiants van rebre un diploma dels membres de la mesa. L’acte va finalitzar amb l’himne universitari Gaudeamus Igitur.