08/10/2020

Els professors Lucía Casado i Antoni Carreras, premiats pel Centro de Estudios Financieros

El Premi Estudios Financieros és un referent de prestigi en l'àmbit de les ciències socials

Lucía Casado i Antoni Carreras, professors del Departament de Dret Públic.

Lucía Casado, professora de Dret Administratiu, ha guanyat el primer Premi Estudios Financieros 2020 en la modalitat de Dret Constitucional i Administratiu (XVII edició), que atorga el Centro de Estudios Financieros. Casado ha rebut el premi per l’article “La desprotección de los recurrentes frente a las infracciones procesales en el orden jurisdiccional contencioso-administrativo: ¿quiebra del derecho a la tutela judicial efectiva?”.

En aquesta mateixa convocatòria, Antoni Carreras, professor ad honorem, ha guanyat l’accèssit d’aquest mateix Premi, en la modalitat d’Educació i noves tecnologies (VI edició) per l’article “El reto de los dispositivios móviles en las aulas universitarias: una respuesta al trabajo autonómo y a la evaluación virtual”.

L’organització acadèmica Centro de Estudios Financieros impulsa aquests premis, que tenen per objectiu reconèixer i estimular la tasca creadora i de recerca, valorant el seu caràcter pràctic, tant en l’àmbit universitari com en el de l’empresa privada i de les administracions públiques.

La llista completa de premiats es pot consultar al web de la institució.