05/07/2021

Es convoquen 17 places per optar al programa de formació de talent internacional María Zambrano

La convocatòria està adreçada a personal docent i investigador amb una trajectòria postdoctoral d’un mínim de dos anys a universitats o centres de recerca de fora de l’Estat Espanyol. Les candidatures es poden presentar a partir d’avui i fins al 15 de setembre

La Universitat Rovira i Virgili ha obert la convocatòria per optar a 17 ajuts potsdoctorals del programa d’atracció de talent internacional María Zambrano. El termini per presentar candidatures s’ha obert avui dilluns i finalitza el 15 de setembre.

Aquesta convocatòria està adreçada a personal docent i investigador amb una trajectòria postdoctoral d’un mínim de dos anys a universitats o centres de recerca de fora de l’Estat espanyol, que sigui diferent al de la defensa de la tesi doctoral. Els 17 contractes que s’ofereixen a la URV podran tenir una durada de dos anys i les persones seleccionades rebran un salari aproximat de 36.100 euros bruts anuals, a més d’un pagament únic de com a màxim 3.500 euros -en funció de l’origen i el destí triats- en concepte de despeses de trasllat.

A aquest programa s’hi destinen 1.691.500 euros, que provenen d’una subvenció directa per a les universitats públiques de l’Estat espanyol gràcies a la Unió Europea i els fons NextGenerationEU, dins del marc del Pla de recuperació, transformació i resiliència.