04/04/2019

L’estudiant Julio Manuel Sánchez rep el premi Work Experience ETSEQ-TechnipFMC

El guardó finança la matrícula del Màster d'Enginyeria Química i una estada a l'empresa

L,'estudiant Julio Manuel Sánchez, del Màster d''Enginyeria Química, durant l'exposició del seu projecte.

Julio Manuel Sánchez, estudiant del Màster d’Enginyeria Química de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Química (ETSEQ) de la URV, ha guanyat el Premi Work Experience TechnipFMC 2019, que consisteix en el pagament de la matrícula del màster i una estada a l’empresa. Serà el proper estiu al Departament de Procés de l’oficina de la companyia a Tarragona.

El premi s’atorga a aquell o aquella estudiant que hagi demostrat, al llarg de la seva carrera acadèmica, excel·lents capacitats d’iniciativa, versatilitat, responsabilitat, innovació i treball en equip, així com domini de l’anglès.

Segons el director general de TechnipFMC a Espanya, Jerónimo Farnós, les pràctiques permetran a l’estudiant guanyador “treballar en múltiples projectes” perquè tenen clients diferents al llarg de l’any, la qual cosa requereix, al seu torn, “una alta capacitat d’adaptació”.

Responsables de TechnipFMC i de la URV amb l’estudiant Julio Manuel Sánchez, guanyador del Premi Work Experience.

TechnipFMC és una de les principals empreses d’enginyeria a l’Estat espanyol especialitzades en el desenvolupament de serveis d’enginyeria, construcció i consultoria per a projectes d’instal·lacions i plantes industrials. Participa al programa Work Experience impulsat per l’ETSEQ l’any 2013 amb l’objectiu de facilitar l’ocupabilitat dels estudiants i acostar els estudis a l’àmbit laboral.

El programa, en el qual hi ha involucrades diverses empreses, potencia la relació universitat-empresa, i atorga premis econòmics que permeten cobrir les despeses de matrícula del primer curs dels graus i dels diferents màsters que s’imparteixen a l’Escola.