03/10/2016

Èxit de participació a la tercera piraguada del campus Terres de l’Ebre

Un total de 135 inscrits i 93 piragües -38 dobles i 55 individuals- van participar durant el matí de diumenge en la tercera piraguada organitzada pel servei d’esports de la URV i el Campus Terres de l’Ebre. Des de l’organització s’ha valorat molt positivament l’elevada participació, superior a la dels anys anteriors, així com el desenvolupament de l’activitat sense cap tipus d’incident

L’objectiu d’aquesta diada lúdica i esportiva és promoure i reforçar l’esport a la universitat, fomentar lligams entre els alumnes dels diferents campus i al mateix temps donar a conèixer l’entorn natural i l’impactant paisatge fluvial de l’Ebre des de dins als estudiants que no són del territori. Un objectiu assolit, ja que dels 135 inscrits el 80% provenien d’altres campus de la URV. Una altra dada remarcable és que hi han participat 19 estudiants xinesos que actualment estan estudiant al campus Catalunya de la URV.

Enguany el recorregut va ser entre Xerta i Tortosa i com a novetat es va fletar un autobús per transportar des de Tarragona fins a Xerta els estudiants dels altres campus.

L’activitat va comptar amb el suport de la secretaria general de l’Esport de la Generalitat, els ajuntaments de Tortosa i Xerta i l’Institut per al Desenvolupament de les Comarques de l’Ebre (Idece).