21/03/2025

Èxit de participació en la II Jornada d’Orientació Professional i Sortides Laborals de la Facultat d’Economia i Empresa

Més de 80 estudiants d’últims cursos han assistit a una jornada que ha comptat amb la presència de set empreses del territori i set entitats i associacions de professionals

La Facultat d’Economia i Empresa de la URV ha acollit aquest dijous la II Jornada d’Orientació Professional i Sortides Laborals. L’acte el va inaugurar la degana, Victòria Sánchez, i la coordinadora de Pràctiques Externes, Glòria Barberà. En la primera part, hi han participat set empreses del territori que han presentat els seus projectes i les diferents sortides laborals vinculades a l’àmbit de l’economia i l’empresa: Wabtec, Mapfre, Bankinter, Lear, Borges, Viewnext i BASF. Aquesta part ha finalitzat amb la presentació del màsters oficials en Mercats Internacionals i en Direcció d’Empreses, a càrrec de la coordinadora d’aquest últim, Laura Fabregat.

En el networking posterior els estudiants han tingut l’oportunitat de connectar amb les empreses i professionals. Pel que fa a la segona part, hi han participat set associacions de professionals que han explicat les sortides laborals, així com el procediment per opositar a determinades ocupacions a l’administració de l’estat, autonòmica i local. Van fer les presentacions:

  • Cos Superior de Tècnics Comercials i Economistes de l’Estat
  • Col·legi de Censors Jurats de Comptes de Catalunya
  • Associació Professional de Tècnics Tributaris de Catalunya i Balears
  • Agència Tributària de Catalunya
  • Institut Català de Finances
  • Sindicatura de Comptes de Catalunya
  • Col·legi d’Economistes de Catalunya

Com a acte de cloenda del programa, el director de la Càtedra d’Emprenedoria de la URV, Xavier Càmara, ha explicat la importància de l’emprenedoria com a sortida laboral, donant eines als assistents per transformar idees en projectes reals.

Print Friendly, PDF & Email
Subscriu-te als butlletins de la URV

Comenta

*