07/12/2020

Formació per millorar l’adaptació de les justificacions i auditories dels projectes internacionals en l’era COVID-19

La Unitat de Suport a les Propostes Internacionals d’RDi (USPIR) ha organitzat el curs juntament amb la Universitat Pompeu Fabra

El curs en línia ha tingut lloc el 4 de desembre amb una durada de dos hores. La consultora CET Auditores ha estat l’encarregada d’impartir la formació. L’organització l’han realitzat conjuntament la Universitat Pompeu Fabra i la Unitat de Suport a les Propostes Internacionals d’RDi de la URV, mitjançant un acord de col·laboració dins del projecte de “Europa Redes y Gestores” atorgat l’any 2019. El proper gener tindrà lloc una altra sessió formativa en la qual la UPF serà l’amfitriona.

Hi han participat un total de 42 persones, entre personal de suport a la recerca, personal de la UGAD i els tècnics de suport a les propostes internacionals de recerca de la URV i de la UPF. Aquesta formació ha estat emmarcada dins del Pla de Formació del PAS de la URV.

Durant la formació s’han facilitat els coneixements i consells per dur a terme una millor gestió dels projectes concedits per la Comissió Europea, tant des de la visió de la justificació com de les auditories en aquesta nova era COVID-19.

La Unitat de Suport a Propostes Internacionals d’RDi (USPIR) ha estat l’organitzadora d’aquesta sessió. USPIR és la unitat de la URV que té l’objectiu de donar suport a la comunitat investigadora en la redacció de propostes per aconseguir el finançament internacional dels seus projectes de recerca. La Unitat rep finançament de la Diputació de Tarragona i del Ministerio de Ciencia e Innovación.