18/02/2022

Ja es pot participar en el concurs de microrelats en un tuit “Lletres amb molta química”

Les facultats de Lletres i de Química organitzen el concurs de Twitter amb motiu dels 50 anys dels estudis universitaris a Tarragona

Arbre dels records a la Facultat de Lletres de la URV
Arbre dels records a la Facultat de Lletres.

Amb motiu de la commemoració dels 50 anys de la recuperació dels estudis de Lletres i Química a Tarragona, la Facultat de Lletres i la Facultat de Química han organitzat un concurs de microrelats a Twitter amb el títol “Lletres amb molta química”. El concurs ja ha començat i es tancarà el 31 de març. És obert a tota la comunitat universitària: estudiants, PAS, PDI, Alumni URV i el col·lectiu Iubilo.

La temàtica dels microrelats és lliure, però haurà de fer referència al lema del concurs. Els microrelats s’hauran de publicar a Twitter amb l’extensió màxima d’un tuit (280 caràcters) i acompanyats de l’etiqueta #Relat50URV. Tots els microrelats es repiularan des dels comptes oficials de les facultats de Lletres (@lletresURV) i Química (@quimicaURV).

Un jurat professional resoldrà el concurs valorant l’originalitat, claredat i adequació al tema. El premi serà de 450 euros, que es distribuiran entre els tres millors relats escollits pel jurat i el que tingui més m’agrada a Twitter.

Els premis es donaran a conèixer la setmana del 25 d’abril, coincidint amb la celebració de la Festa Major de la Facultat de Lletres de la URV.

Es poden consultar les bases més detalladament al web de la Facultat de Lletres.