09/07/2015

Jana Olivé, guanyadora dels premis de recerca de batxillerat de l’Alt Camp

Jana olivé, de l'Institut Jaume Huguet de Valls, ha guanyat la 5ª convocatòria dels premis amb el treball "Manifestacions religioses als carrers de Valls". L'entrega i el reconeixement als estudiants finalistes ha tingut lloc el dimecres, 8 de juliol a l'edifici de Valls Genera. Convoquen els premis l'Ajuntament de Valls i l'Antena del Coneixement de la URV a Valls

A la foto, alguns dels estudiants finalistes del premi de recerca de batxillerat de Valls.

L’acte, conduit per Àgata Prats, responsable de l’Antena, ha estat presidit per Jordi Tous, vicerector d’Universitat i Societat i responsable del projecte del Campus Extens de la URV, i per Joan Carles Solé, regidor d’Empresa i Ocupació de l’Ajuntament de Valls i president de Vallsgenera (Institut Municipal de Desenvolupament Local).

Jana Olivé, que no ha pogut assistir a l’acte, és l’autora del treball “Manifestacions religioses als carrers de Valls”. En l’acta, el jurat va valorar molt positivament l’adaptació de l’objecte d’estudi als objectius planejats, l’esforç realitzat a l’hora de crear un minuciós inventari i la clara i rigorosa metodologia emprada. Estava constituït per Àgata Prats, gerent de Vallsgenera, Roger Cabré, professor del departament d’Enginyeria Electrònica, Elèctrica i Automàtica de la URV, Rosa Secall, tècnica d’ensenyament de l’Ajuntament de Valls, i Míriam Terrado, en representació de l’Antena del Coneixement de la URV a Valls. En l’acte, la professora tutora de Jana Olivé a l’institut ha recollit el premi, un ordinador portàtil.

A aquesta convocatòria s’havien presentat una selecció dun total de 10 treballs, 5 del IES Narcís Oller i 5 de l’IES Jaume Huguet, ja escollits pels propis centres, i tots els finalistes han rebut un diploma en reconeixement per la tasca realitzada.

Al llarg de les 5 edicions realitzades dels premis de recerca de batxillerat, s’han premiat treballs de diversos àmbits d’estudi: antropologia, física, art, microbiologia i història.