30/04/2020

Jornades de Portes Obertes virtuals a la Facultat de Química del 7 al 9 de maig

Aquests tres dies la URV obre les seves portes virtualment perquè els futurs estudiants coneguin l’oferta de graus, màsters i doctorats de la universitat

A l’estand virtual de la Facultat de Química s’hi podrà obtenir informació dels ensenyaments que s’imparteixen al centre:

• Grau de Química
  • Grau de Química en anglès
  • Grau de Bioquímica i Biologia Molecular
  • Doble grau de Biotecnologia i Bioquímica i Biologia Molecular
  • Màster en Genètica, Física i Química Forense
  • Màster en Nutrició i Metabolisme
  • Màster en Síntesi, Catàlisi i Disseny Molecular
  • Màster en Tècniques Cromatogràfiques Aplicades
  • Màster en Eines per al Desenvolupament Professional a la Indústria

A més de poder accedir als tríptics dels ensenyaments, documents explicatius, fotografies de les instal·lacions, vídeos i altre material d’interès, s’organitzaran esdeveniments per a la presentació en directe de graus i màsters i cada titulació disposarà d’un xat per atendre totes les vostres consultes.

A diferència de les jornades presencials, aquesta cita s’adreça tant als estudiants de secundària que accediran a la universitat el curs vinent, com als universitaris que volen continuar la seva formació en acabar el grau.

Per accedir a les Jornades de Portes obertes virtuals cal inscriure’s a través del web urv.cat/acasa.

Per a qualsevol dubte, contacteu amb la Facultat de Química, deganat.fq@urv.cat