06/02/2020

La 8a trobada de doctorands en Economia Industrial i Pública premia els millors articles científics d’aquesta àrea

Durant dos dies s’hi han presentat 18 treballs de doctorandes i doctorands de diferents universitats

La vuitena trobada de doctorandes i doctorands d’Economia Industrial i l’Economia Pública ha tingut lloc a la Facultat d’Economia i Empresa de la URV. Organitzada pel Centre de Recerca en Economia Industrial i Economia Pública (CREIP) de la URV  s’han donat a conèixer les recerques que s’estan duent a terme en aquesta àrea.  Enguany el conferenciant convidat ha estat Kai Konrad (Max Planck Institute), que ha fet una xerrada titulada “Preemption Contests between Groups”.

Erqi Ge s’ha endut el premi al millor article científic.

En aquesta edició, que s’ha fet els dies 6 i 7 de febrer, s’hi han presentat 18 articles científics i com a novetat  hi ha hagut sessions de pòsters. A més i també per primer any s’han lliurat tres premis en diferents categories. Un per al millor treball de recerca presentat a la trobada,  esponsoritzat pel Departament d’Economia de la URV que ha estat per  Erqi Ge de la Universitat de Pompeu Fabra, que ha  presentar l’article “Social Networks, Career Incentives and Interregional Trade in China”.

El millor treball de recerca en Economia Regional i/o Medi ambient ha estat el de Jordi Planelles-Cortes, de la Universitat de Barcelona.

L’altre premi que atorga la Càtedra d’Economia Local i Regional ha estat pel millor treball de recerca en Economia Regional i/o Medi ambient presentat per  Jordi Planelles-Cortes, de la Universitat de Barcelona, per l’article  “Carbon taxation in a global production chain”.

El premi al millor treball de recerca en Innovació ha estat el de Federico Riccio de l’Scuola Superiore Sant’Anna (Pisa).

Finalment, el premi al millor treball de recerca en Innovació ha estat per Federico Riccio, de l’Scuola Superiore Sant’Anna (Pisa, Italy), que ha presentat l’article  “Innovation Shaping Sectoral Deindustrialization Patterns” un premi que ha lliurat la Càtedra Innovació i Empresa. A banda del reconeixement, els tres seleccionats de cada categoria s’han endut un premi de 600 euros.