22/12/2014

La campanya dels Reis Solidaris arribarà a 400 persones

L'Oficina del Voluntariat de la URV i la Jove Cambra de Tarragona treballen per fer arribar joguines i regals a col·legis, associacions, centres residencials, fundacions i Càritas

Després de la recollida de joguines pels centres de la Universitat a Tarragona, Reus i Vila-seca, l’Ajuntament de la Canonja, el Complex industrial Repsol (La Pobla de Mafumet i El Morell), l’empresa PGI (La Selva del Camp), el col·legi Sagrat Cor i l’Hotel d’Entitats de Tarragona, les persones voluntàries treballen en classificar i netejar els regals rebuts.

Aquesta tasca es fa a l’Aula Magna de la Facultat d’Economia i Empresa del campus Bellissens, de 9 h. a 21 h. i durant el cap de setmana dels dies 20 i 21 de desembre. Hi ha joguines, noves o de segona mà en bon estat per a totes les edats, contes i llibres, material escolar i complements de roba, entre moltes altres coses.

Dilluns, 22 de setembre les persones que ho desitgin poden ajudar als Reis Mags a repartir els regals, a diversos centres de nens i avis de la província. Els centres destinataris són col·legis d’Educació Especial, centres residencials per nens i adolescents, associacions i casals de barris, associacions de Malalts d’Alzheimer, centres d’avis, fundacions i Càritas.

El programa de Reis ha rebut el reconeixement de Millor Programa Solidari diversos cops al Congrés Nacional de Joves Cambres, i va ser premiat a la Conferència Europea de JCI a Dinamarca l’any 2011 com el millor programa local europeu. La campanya d’enguany s’ha iniciat el dia 1 de desembre.