05/10/2016

La comunicació i el màrqueting a les xarxes socials obren la 7ª edició del Màster en Comunicació Estratègica

El MASTERDEC 2016-17 ha començat el dilluns 3 d'octubre amb una conferència titulada “Márqueting digital en las redes sociales” de la mà de Juan Antonio Robles, cofundador d’Adsmurai, una empresa partner de Facebook, Twitter i Youtube

Un moment de la conferència de Juan Antonio Robles.

Juan Antonio Robles ha estat acompanyat del director de la Càtedra URV-Repsol d’Excel·lència en Comunicació, Jordi Farré, i el coordinador del Màster, Enric Castelló, que han presentat la nova edició posant èmfasi en el fet que uns cent quaranta estudiants ja hagin passat per aquest programa de postgrau.

El professor Jordi Farré ha agrait el suport de la Càtedra URV-Repsol i ha remarcat el fet que aquest acord de treball conjunt amb el Departament d’Estudis de Comunicació ja tingui deu anys d’existència i hagi permès diverses activitats acadèmiques, així com un programa d’ Ajuts a la matrícula per al Màster.

Juan Antonio Robles ha captat l’atenció del públic assistent amb una xerrada on s’han donat claus sobre com podem millorar la nostra comunitat de seguidors a les xarxes socials i quines són les premisses sobre les quals les grans companyies d’internet organitzen el màrqueting digital.

L’acte ha acabat amb la benvinguda als estudiants. Com va sent habitual, aquest curs el màster compta amb un perfil d’estudiant molt internacional, amb procedències d’Argentina, Equador, Mèxic, Perú i Xina, a més de català. El programa està focalitzat en les àrees de comunicació corporativa, institucional i política, amb accent en els temes relacionats amb els sectors de la indústria, els serveis, el turisme i la comunicació del patrimoni.

El Masterdec 16/17 ha obert un període extraordinari de preinscripció fins el 7 d’octubre i ofereix ajudes a la matrícula en el marc de la Càtedra URV/Repsol d’Excel·lència en Comunicació de la URV.

Més informació:

Màster en Comunicació Estratègica en la Societat del Risc