12/07/2019

La Conferència Espanyola de Degans de Química es reuneix a Tarragona

Els 33 degans i deganes presents a la trobada han tractat temes relacionats amb el grau de Química

Els dies 4 i 5 de juliol ha tingut lloc la reunió del Plenari de la Conferència Espanyola de Degans de Química (CEDQ) a la Facultat de Química de la Universitat Rovira i Virgili. Entre els temes tractats hi ha la posada en marxa d’un màster adreçat als graduats en Química i en Bioquímica per especialitzar-se en l’àmbit de la salut.

També s’ha fet una anàlisi sobre el reconeixement de la càrrega docent que es dóna a la direcció del Treball de Fi de Grau a les diferents facultats i s’ha consensuat una postura en relació a les darreres modificacions de RD respecte a les pràctiques externes. A més a més, s’ha presentat el nou web de la CEDQ,

El dia 5 de juliol els degans i deganes  van visitar les instal·lacions de Dow Chemical Iberica.

Visita dels degans de les facultats de Química de l’Estat a Dow Chemical Iberica.