04/07/2022

La degana de la Facultat d’Economia de la Universitat de Bohèmia Occidental, Michaela Krechovská, visita la Facultat d’Economia i Empresa de la URV

Amb l'objectiu de crear una simbiosi entre ambdues universitats homòlogues, la visita de la degana de la University of West Bohemia, va resultar molt transcendent per enfortir els vincles que uneixen els projectes d'ambdues universitats

La Facultat d’Economia i Empresa va rebre la visita de la degana de la Facultat d’Economia de la Universitat de Bohèmia Occidental (University of West Bohemia), Michaela Krechovská. Durant la visita, es va reunir amb el degà de la Facultat, Antonio Terceño, i el director del Departament de Gestió d’Empreses, Xavier Càmara.

L’objectiu de la visita era establir convenis de col·laboració entre ambdues universitats per impulsar la internacionalització, que és un dels pilars de la proposta formativa de la Facultat d’Economia i Empresa.

Durant la seva estada, Krechovská també ha impartit un seminari en el qual ha presentat la seva universitat i les línies de recerca que tenen a la seva facultat. En aquest, membres del grup de recerca consolidat de Mercats i Anàlisi Financera també li han presentat les principals línies de recerca en les que estan produint per trobar punts en comú per col·laborar ambdues universitats.