26/10/2018

La Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia participa en el debat sobre la renovació del procés educatiu

Més de 150 degans de les facultats d’educació de l’Estat espanyol es reuneixen a la XVI Assemblea Nacional de Degans i Directors d'Educació

Luis Marquès i Josep Maria Cornadó.

El degà de la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia, Luís Marqués, i el coordinador de la Prova d’Aptitud Personal (PAP), i també responsable d’ensenyament del doble grau d’Educació Infantil i Educació Primària amb menció d’Anglès, Josep Maria Cornadó, han participat aquesta setmana a la XVI Assemblea Nacional de Degans/es i Directors/es d’Educació amb la ponència titulada “L’accés als estudis de mestre a Catalunya, l’experiència de la Prova d’Aptitud Personal”.

L’Assemblea ha reunit més de 150 degans de les facultats d’educació de l’Estat espanyol a la Universidad de Castilla-La Mancha des del dia 23 d’octubre fins avui. Hi han debatut, entre d’altres temàtiques, els reptes de futur en la formació del professorat; a més d’incidir en propostes d’accés de la professió docent en l’Educació Infantil, Primària i Secundària.