11/03/2024

La fase local de la XV Olimpíada d’Economia ja té guanyadors

Tres estudiants de Batxillerat passen a la fase nacional que tindrà lloc a la Universidad de La Rioja (Logronyo) els dies 19, 20 i 21 de juny

El passat 21 de de març a la tarda va tenir lloc la Fase Local de la XV Olimpíada d’Economia, organitzada per la Facultat d’Economia i Empresa de la URV. Hi van participar 111 estudiants de 2n Batxillerat de 23 centres de secundària de la província de Tarragona.

Els tres estudiants millors classificats han estat:

• 1a classificada: María Fernández Álvarez, de l’Institut Ramon Berenguer IV (Cambrils)
  • 2n classificat: Javier García-Bayón Martínez, de l’Institut Antoni de Martí i Franquès (Tarragona)
  • 3a classificada: Elena Carrasco Vicente, de l’Institut Antoni de Martí i Franquès (Tarragona)

D’altra banda, la classificació per centres, segons la qualificació mitjana dels seus tres estudiants més ben classificats ha estat:

• 1r classificat: Institut Antoni de Martí i Franquès (Tarragona)
  • 2n classificat: Institut Ramon Berenguer IV (Cambrils)
  • 3r classificat: Institut Fontanelles (Les Borges del Camp)
En l’acte de benvinguda a tots els participants, l’Íñigo Ibáñez de Garayo, estudiant de del Grau en Economia, 1r classificat en la Fase Local del 2023, va explicar la seva experiència.

Els premis corresponents a aquesta Fase Local es lliuraran durant l’acte d’inauguració del curs 2024-25 de la Facultat d’Economia i Empresa.

Des de la Facultat es vol agrair a tots els centres de secundària participants i, en especial, als seus professors i professores, per engrescar les noves generacions a introduir-se en el món de l’economia i de la gestió d’empreses. També agraeix a la Fundació Mútua Catalana la seva col·laboració en aquest projecte i felicita els guanyadors de l’Olimpíada.

La Fundació Mútua Catalana col·labora en aquest projecte.

Trobareu més informació a la web de la Facultat d’Economia i Empresa