30/04/2024

La Facultat d’Economia i Empresa celebra la I Jornada d’Orientació Professional i Sortides Laborals

La Facultat d’Economia i Empresa va acollir el dimecres 24 d’abril al matí la I Jornada d’Orientació Professional i Sortides Laborals, que va comptar amb l’assistència de més de 70 estudiants dels ensenyaments de la Facultat. L’acte el va inaugurar la degana, Victòria Sánchez, i la coordinadora de Pràctiques Externes, Glòria Barberà. En la primera part, van participar sis associacions de professionals que van explicar les sortides laborals, així com el procediment per a opositar a ocupacions a l’administració de l’estat, autonòmica i local. Van fer les presentacions:

• Col·legi d’Economistes de Catalunya
  • Cos Superior d’Interventors i Auditors de l’Estat
  • Cos Superior de Tècnics Comercials i Economistes de l’Estat
  • Col·legi de Censors Jurats de Comptes de Catalunya
  • Associació Professional de Tècnics Tributaris de Catalunya i Balears
  • Agència Tributària de Catalunya

En la segona part van ser quatre empreses del territori que van presentar els seus projectes i les diferents sortides laborals vinculades a l’àmbit de l’economia i l’empresa: Bankinter, Mapfre, Lear i Borges.

Durant tot el matí es van organitzar sessions de networking amb els estudiants perquè poguessin contactar directament amb les associacions, col·legis i empreses que van participar a la jornada.

Com a acte de cloenda del programa, es va organitzar conjuntament amb la Càtedra d’Emprenedoria un taller sobre Linkedin a càrrec de Bibi Villa, que és coach, consultora i formadora per a empreses.