20/04/2021

La fase local de la XII Olimpíada d’Economia ja té guanyadors

Tres estudiants de Batxillerat passaran a la fase nacional que tindrà lloc a Alcalá de Henares

Un moment de la fase local de l'Olimpíada d'Economia que es va fer a la Facultat d'Economia i Empresa el 2019.

El passat 17 de de març va tenir lloc la Fase Local de la XII Olimpíada d’Economia, organitzada per la Facultat d’Economia i Empresa de la URV, on van participar 82 estudiants de segon curs de Batxillerat de 21 centres de secundària de la demarcació de Tarragona.

Els tres estudiants millors classificats han estat:

• 1r classificat: Pol Fernández Briansó, de l’Institut Antoni de Martí i Franquès (Tarragona)
  • 2n classificat: Arnau Roig Jové, de l’Institut Narcís Oller (Valls)
  • 3a classificada: Catalina Ruitort Fort, de l’Institut Martí l’Humà (Montblanc)

D’altra banda, la classificació per centres, segons la qualificació mitjana dels seus tres estudiants més ben puntuats, ha estat:

• 1r classificat: Institut Antoni de Martí i Franquès (Tarragona)
  • 2n classificat: Institut Narcís Oller (Valls)
  • 3r classificat: Institut Francesc Vidal i Barraquer (Tarragona)

Els premis corresponents a aquesta fase local es lliuraran durant l’acte d’inauguració del curs 2021-2022 de la Facultat d’Economia i Empresa.

La Facultat d’Economia i Empresa agraeix a la Fundació Mútua Catalana la seva col·laboració en aquest projecte.

Enhorabona a totes i a tots i molta sort a la fase nacional!