03/11/2015

La internacionalització de la URV al butlletí de la IAU

L'Associació Internacional d'Universitats (IAU) recull com a pràctiques destacades dels seus membres dues iniciatives d'internacionalització de la URV en el seu butlletí d'octubre

Setmana de formació de formadors en internacionalització
Al març de 2015 es va fer a la URV un curs del programa SUCTI

El butlletí Horizons de la International Association of Universities del mes d’octubre (Vol.º21, Nº2) recull dues iniciatives de la URV. Dins la secció d’activitats d’internacionalització de les universitats membres, la IAU fa referència en primer lloc al programa SMILE, iniciat el 2009 i pel qual estudiants universitaris d’intercanvi participen en activitats d’ensenyament d’idiomes als instituts de secundària de l’entorn de la URV. L’altre programa citat com una iniciativa destacable de la Universitat és el programa SUCTI destinat a promoure la formació del personal de les universitats europees per avançar en el camí de la internacionalització. La URV impulsa aquest programa des de l’any 2011 i al març d’aquest any es va projectar internacionalment organitzant una setmana de formació de formadors per universitats europees al campus Catalunya.

Podeu consultar el butlletí Horizons aquí