26/11/2015

La lliçó inaugural de la Facultat d’Economia i Empresa es dedica al sector financer

La primera lliçó a la Facultat d'Economia i Empresa, en la inauguració oficial del curs acadèmic 2015-16, ha tractat del sector financer. L'ha pronunciat Josep Soler el dimecres, 25 de novembre a migdia, a l'Aula Magna. Els estudiants han rebut premis i reconeixements

El conferenciant Josep Soler durant la seva intervenció, i al seu costat la degana Glòria Barberà, el rector Josep Anton Ferré i el president del Consell Social Joan Pedrerol.

Josep Soler és el director general de l’Institut d’Estudis Financers, i la lliçó portava per títol: “Reconstruint ponts entre el sector financer i els seus clients”. L’acte s’ha retransmès per  videoconferència a l’Aula Magna del campus Terres de l’Ebre, a Tortosa.

En l’acte han pronunciat unes paraules M. Glòria Barberà, degana del centre, Marc Arza, regidor de Promoció Econòmica i Ocupació de l’Ajuntament de Reus, Joan Pedrerol, president del Consell Social de la URV, i Josep Anton Ferré, rector de la URV. El secretari de la Facultat, Jordi Sardà, ha presentat la Memòria del curs 2014-15.

Pau Tarrés, procedent de l’Institut Fontanelles de les Borges del Camp, ha rebut el premi com a estudiant universitri, avui, de la Facultat d’Economia i Empresa (FEE), millor classificat en la Fase Local de la VII Olimpíada d’Economia, que es va disputar el maig passat. El premi ha estat un mini Ipad. El professor José Manuel Vila va rebre el reconeixement al centre de secundària millor classificat, l’Institut Martí i Franquès de Tarragona, consistent en un lector de llibres electrònic, Aquests premis estan patrocinats per la Fundació Coll-Urgellès.

La Fundació Coll-Urgellès va atorgar premis per l'Olimpiada d'Economia.
La Fundació Coll-Urgellès va atorgar premis per l’Olimpiada d’Economia.

S’han entregat els premis de 2.000 euros cadascun per part de la Fundació Privada Gresol als estudiants amb millors expedients de grau del curs 2014-15, que han estat per Cèlia Egea, d’Administració i Direcció d’Empreses; Francesc Xavier Iniesta, de Finances i Comptabilitat; i Elena Ladera, d’Economia.

Els tres estudiants premiats per la Fundació Gresol.

La Facultat ha fet un reconeixement a la trajectòria professional de Jordi Llauradó, antic alumne de la facultat, amb l’entrega d’una escultura de l’artista Neus Segrià. És llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses i diplomat en Ciències Empresarials, i màster en Comptabilitat i Auditoria de Comptes i en Màrketing Digital i Comerç Electrònic. Amb aquesta formació, s’ha dedicat promoure empreses i associacions per a crear llocs de treball sostenibles per a persones amb discapacitat i per millorar la qualitat de vida d’aquestes persones. És director financer a Associació Sant Tomàs – PARMO (Vic) i director gerent de La Tavella (Cardedeu).