03/10/2019

La professora Encarnació Ricart s’acomiada de la Universitat amb una lliçó magistral sobre dret romà

Ricart va ser una de les impulsores de la Facultat de Ciències Jurídiques

Lliço magistral de la professora Encarnació Ricart a la sala de Graus del campus Catalunya amb motiu de la seva jubilació.

La sala de juntes del Campus Catalunya va omplir-se el 2 d’octubre per acomiadar Encarnació Ricart, catedràtica de Dret Romà que es jubila. Va fer una lliçó magistral amb el títol “La jurisprudència romana com a model de creació de ciència jurídica”.

Ricart va ser una de les professores impulsores de la Facultat de Ciències Jurídiques a Tarragona i, a més de coordinar diversos projectes de recerca com a investigadora, també va ser directora del Departament de Dret Privat, Processal i Financer i vicerectora de Societat i Relacions Institucionals.

Taula de l’acte de comiat de la catedràtica de Dret Romà, Encarnació Ricart.

En l’acte de comiat, van intervenir, a més d’Encarnació Ricart, Antoni Pigrau, degà de la Facultat de Ciències Jurídiques; Àngel Urquizu, director del Departament de Dret Privat, Processal i Financer, i els professors de Dret Romà, Carme Gómez (URV); Carme Tort-Martorell (UAB), i José Luis Linares (UdG).

1. SOLEDAD DURÁN |

Me habría gustado mucho asistir a tu clase magistral y saludarte. Siempre recuerdo los tiempos pasados, tan interesantes y tu simpatía y bondad.
    Espero que disfrutes de esta nueva etapa.
    Un abrazo,
    Soledad Durán Romasewskys