02/02/2018

La Universitat difon a l’Equador, Colòmbia i Mèxic els estudis de postgrau i doctorat

La URV promociona l'oferta de postgraus i doctorats per al curs 2018-19 a la fira QS Grad School Tour

Un grup d'estudiants a la fira QS grad school tour, a Bogotà.
Estudiants interessats a l'edició passada de la fira QS Grad School Tour, a Bogotà.

La URV promociona els estudis de postgrau i doctorat per al curs 2018-19 a la fira QS Grad School Tour, que té lloc a Quito, Bogotà i Ciutat de Mèxic, els dies 6, 8 i 12 de febrer, respectivament.

L’any 2016 la URV ja va participar en les fires QS Grad School Tour a Mèxic i Colòmbia. A partir d’aquesta experiència, ha decidit participar-hi per segona vegada per l’interès dels graduats llatinoamericans per estudiar a universitats com la URV. Aquest cop, les dates de les fires són molt properes a l’obertura de la preinscripció dels màsters universitaris de manera que les persones interessades en estudiar a la URV de seguida podran inscriure-s’hi.

La delegació de la URV que pren part en aquesta fira està formada per la delegada de Comunicació del rector, Noemí Rabassa, i per Titón Sancho, de l’Oficina d’Atenció al Màster (OAM), juntament amb un grup d’exestudiants de la URV originaris dels països que es visiten i que expliquen de primera mà la seva experiència personal a la URV i a Tarragona.

Aquest format de fires es basa en l’atenció individualitzada a cadascun dels estudiants interessats en estudiar a l’estranger, els quals s’han de registrar per assistir-hi, tot explicant quin és el seu àmbit d’interès i en quin país desitgen continuar la seva formació. A banda, s’organitzen sessions específiques en què els països i les institucions d’educació superior es donen a conèixer. En aquesta ocasió, Noemí Rabassa realitzarà dues presentacions sobre la URV i l’oferta adreçada als estudiants internacionals.

Aquesta fira és una bona oportunitat per compartir espais on poder destacar l’oferta formativa de la universitat amb d’altres i mantenir les relacions amb la resta d’universitats i institucions d’altres països, així com conèixer l’oferta formativa de les universitats d’arreu del món.

La delegació de la URV aprofita la representació a les fires QS Grad World Tour per a entrevistar-se amb representants de les Conselleries d’Educació a l’estranger així com visitar universitats i agències pròpies del país que promouen la mobilitat dels graduats i la seva formació a l’estranger.

Futura, Saló dels Màsters i Postgraus al març

Com és habitual, la URV tornarà a tenir presència enguany al Saló Futura de Màsters i Postgraus, en la seva 15a edició, que tindrà lloc el 16 i 17 de març a la Fira Barcelona.

Futura, el Saló dels Màsters i Postgraus és la fira més important a nivell de Catalunya i l’inici de la campanya de promoció a nivell nacional. És una oportunitat única per donar a conèixer de primera mà les diferents opcions d’estudis de postgrau i màsters a Catalunya, Espanya i a l’estranger a més de 6.500 estudiants. Futura s’organitza paral·lelament al Saló de l’Ensenyament adreçat als estudiants de batxillerat que volen iniciar els seus estudis de grau.

A Futura tant universitats públiques i privades com escoles de negocis, centres de formació contínua i col·legis professionals informen sobre la seva oferta formativa i orienten als assistents en el seu futur acadèmic i professional. La URV presentarà conjuntament l’oferta de de la Fundació URV amb l’ajuda d’estudiants i professorat.