23/09/2016

La Universitat promociona a Mèxic, Colòmbia, Perú i Equador els estudis de postgrau i doctorat

La URV ha presentat la seva oferta de màsters i doctorats per al curs 2017-18 a la fira QS Grad School Tour, que va reunir gairebé 2.000 futurs estudiants universitaris els dies 10, 12 i 13 de setembre a Colòmbia i Mèxic. També participarà a la Fira Study in Europe, el 22 de setembre a Equador i el 24 a Perú. És la primera vegada que la Universitat està present en aquests esdeveniments, que tenen per objectiu apropar l'oferta formativa als estudiants internacionals

Un grup d'estudiants a la fira QS grad school tour, a Bogotà.
Estudiants interessats a l'edició passada de la fira QS Grad School Tour, a Bogotà.

La delegació de la URV que va participar a la fira QS World Grad School Tour la formaven la delegada del rector en Comunicació, Noemí Rabassa; Titón Sancho, de l’Oficina d’Atenció al Màster, i un grup d’exestudiants de la URV de Mèxic i Colòmbia. La QS és una fira itinerant que visita les principals ciutats del món per apropar als estudiants l’oferta de màsters i doctorats d’universitats i escoles de negocis de referència. En aquesta cita, la URV va ser la única universitat espanyola en fer una presentació audiovisual al públic assistent.

Els dies 10, 12 i 13 de setembre es va organitzar a Bogotà, Monterrey i Mèxic DF, respectivament. Aquesta fira és una bona oportunitat per prendre contacte amb universitats i escoles d’altres països i conèixer l’oferta formativa de les universitats d’arreu del món.

A Monterrey van assistir 202 estudiants, a Mèxic DF, 567 i a Bogotà, 1.208. En total, la Universitat va poder fer contactes amb més de 200 estudiants interessats en el catàleg d’estudis de la URV. Aquesta fira té la particularitat de que totes les persones que la visiten s’hi han d’inscriure i acreditar uns mínims coneixements de llengua anglesa.

Titón Sancho encapçala la delegació de la URV que participarà a la fira Study in Europe, els dies 22 i 24 de setembre a Quito (Equador) i Lima (Perú), respectivament.