15/11/2019

La Universitat reconeix l’esforç dels doctorats el curs 2018-19 en la seva graduació

25 doctors de la promoció 2017-18 han estat guardonats amb els Premis Extraordinaris de Doctorat

Promoció de doctorats del curs 2018-19.

La Universitat ha reconegut l’esforç dels 153 doctorats el curs 2018-19 amb un acte de graduació, que va tenir lloc ahir dijous a l’Aula Magna del campus Catalunya. Aquesta promoció va ser apadrinada per Albert Sangrà, director acadèmica del Pla de Formació dels Doctorats Industrials de la Generalitat.

L’acte també va ser el moment per reconèixer els doctorats el curs 2017-18 que han estat mereixedors dels Premis Extraordinaris de Doctorat, 25 en total.

Cinta Sanz, premi extraordinari del programa de doctorat en Turisme i Oci, va intervenir en nom de tots els premiats, i Rocío Fuertes, en nom de la promoció de doctorat 2018-19.

L’acte també va comptar amb Josep Ribalta, director de l’Escola de Doctorat; Joan Pedrerol, president del Consell Social, i María José Figueras, rectora de la URV.