10/02/2016

La Université d’Alger 3 visita la URV per ampliar els projectes de col·laboració

Dos representants d'aquesta Universitat, convidats en el marc del projecte europeu de recerca SpringArab, han visitat la URV el passat 9 de febrer. Ambdues universitats es proposen col·laborar en futures titulacions conjuntes

D'esquerra a dreta el vicerector Smail Debeche, el rector Rabah Chériet, el rector Josep Anton Ferré i el director de la Càtedra Enric Olivé.

El rector de la Université d’Alger 3 Rabah Chériet i el vicerector i professor de Ciències Polítiques i Relacions Internacionals, Smail Debeche, van ser rebuts pel rector de la URV, Josep Anton Ferré, la vicerectora d’Internacionalització, Mar Gutiérrez-Colon, i el director de la Càtedra UNESCO del Diàleg Intercultural a la Mediterrània el professor Enric Olivé, el dia 9 de febrer. Van ser convidats en el marc del projecte europeu SpringArab de la Càtedra, que promou l’intercanvi d’investigadors entre Europa (Itàlia, Polònia, Catalunya, França) i Algèria, Tunísia i Marroc.

La universitat algeriana està interessada en compartir experiències i titulacions conjuntes de grau i doctorat en diàleg intercultural, turisme i ciències socials i polítiques.

La URV ja ha acollit durant el curs 2013/14 i 2014/15 sis investigadors algerians. A més, tres investigadors de la URV (Càtedra Unesco) han fet estades a Algèria. Fruit de les converses amb aquesta universitat, el proper curs la URV comptarà amb una persona becada pel govern algerià per fer el doctorat.