20/06/2016

La URV i la Florida Agricultural and Mechanical University inicien la col·laboració

Aquesta universitat nord-americana està a punt de signar un conveni de mobilitat amb la URV. L’objectiu de la visita realitzada va ser conèixer de més a prop la Universitat i tot el territori, presentar-la a la FAMU i acordar futures col·laboracions entre ambdues institucions

William Hyndam III, de la FAMU, i Allan Mackie, de l'ETSEQ.

L’ajudant del vicerector d’Educació Internacional i Desenvolupament de Florida A&M University, el doctor William Hyndam III, va visitar la URV el passat 6 de maig. Es va reunir amb la cap del Centre Internacional, Marina Casals, i amb altres membres d’aquesta mateixa unitat, així com amb el sotsdirector de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Química (ETSEQ), Allan Mackie. Aquesta visita tenia com a propòsit oferir-li una visió més propera de la URV i discutir possibles acords i col·laboracions.

La FAMU compta amb vàries àrees d’estudi en comú amb la URV i està buscant promoure la mobilitat internacional dels seus estudiants, la majoria dels quals són la primera generació d’universitaris a la pròpia família. A més, hi ha una gran interès en fomentar la mobilitat de personal acadèmic, que seria una forma d’augmentar la participació conjunta en recerca i projectes diversos.