25/10/2017

La URV dóna a conèixer l’oferta de grau als Emirats Àrabs Units

Del 25 al 27 d'octubre la URV participa en la fira NAJAH Abu Dhabi, on també dóna a conèixer la possibilitat de cursar el grau de Química en anglès

Estudiants assistents a la fira, a l'estand de la URV.

A la fira NAJAH Abu Dhabi, que té lloc a l’Abu Dhabi National Exhibiton Centre (ADNEC) a la capital dels Emirats Àrabs Units, participen 162 institucions d’educació superior tant locals com internacionals, provinents de més de 20 països. Està adreçada a futurs estudiants que volen iniciar estudis universitaris de grau. La URV és l’única universitat que hi és present de l’Estat espanyol.

Durant els dies 25, 26 i 27 d’octubre, Joan J. Carvajal, vicedegà de la Facultat de Química, i Titón Sancho, membre de l’Oficina d’Atenció al Màster (OAM), donen a conèixer l’oferta acadèmica de grau general de la URV i, específicament, el grau de Química en llengua anglesa (20 places). Amb la posada en marxa d’aquest últim el centre ha identificat els Emirats Àrabs Units com un dels països possibles destinataris d’aquest programa, que s’ha ofert per primer cop aquest curs 2017-18 i que compta amb 17 estudiants matriculats de les comarques tarragonines. Respon a la demanda de professionals de Química amb un alt nivell d’anglès, que creix.  Aquest grau de Química ha estat reconegut amb el segell d’acreditació d’excel·lent per part de l’agència AQU.

Joan Josep Carvajal i Titón Sancho, amb uns visitants de la Fira.

Durant la fira també s’ofereixen seminaris informatius als assistents i precisament Joan J. Carvajal hi oferirà una presentació del grau de Química en anglès, la docència del qual és impartida per professorat participant del Pla Dang (Pla de Docència en Anglès). L ’accés a aquest grau pel curs 2018-19 es podrà formalitzar a través de la preinscripció universitària de la Generalitat independentment del grau de Química que s’imparteix en català i castellà. La Facultat de Química treballa també perquè s’hi incorporin estudiants provinents de la Xina.