30/04/2019

La URV és la millor universitat per estudiar el grau de Bioquímica i Biologia Molecular a Espanya segons l’U-ranking 2019

L’U-Ranking 2019 ha analitzat prop de 2.900 graus de 62 universitats espanyoles

Per tercer any consecutiu, la URV és la millor universitat per estudiar el grau de Bioquímica i Biologia Molecular a Espanya segons l’U-Ranking. Aquest rànquing universitari, desenvolupat per la fundació BBVA i l’Institut Valencià d’Investigacions Econòmiques (IVIE), analitza 3 dimensions: rendiment en docència, rendiment en recerca, i rendiment en innovació i desenvolupament tecnològic. Té en consideració quatre àmbits: accés a recursos, producció obtinguda, qualitat i internacionalització de les activitats.

Nota: Valors obtinguts considerant 56% rendiment en docència, 34% rendiment en recerca i 10% rendiment en innovació i desenvolupament tecnològic.

Més informació al web de l’U-Ranking.